ᐱᔨᑦᑎᕋᖅᑕᐅᓂᕐᒧᑦ ᐅᓚᕕᑕᐅᑐᐃᓐᓇᕆᐊᓖᑦ

ᖃᐅᔨᒪᓂᐊᖅᑯᓯ ᒫᓐᓇᐅᔪᒥᑦ ᓇᐹᖅᑐᐃᑦ ᐃᑯᐊᓚᒧᓂᑦ ᖃᓄᐃᓕᖓᓂᖓ ᓂᕆᐅᓇᖏᑦᑐᓂᑦ ᑲᓱᖅᓯᒪᓂᖓ ᐱᑕᖃᖏᑲᐃᓐᓇᕈᓐᓇᖅᑐᑦ ᐊᑦᑐᐃᓂᖃᕈᓐᓇᖅᑐᑦ ᐅᕙᒍᑦ ᐱᔨᑦᑎᖅᑕᖏᓐᓂ ᐃᓕᓐᓄᑦ ᕿᓚᒥᐅᔪᒥᑦ ᑐᓴᖅᑎᑦᑎᓂᕐᒥᑦ.

ᑐᓴᒐᒃᓴᐃᑦ

ᐊᑎᓕᐅᕆᑦ ᐊᑦᑕᖕᓇᖅᑕᐃᓕᒪᖃᑎᒌᓄᑦ ᐅᓪᓗᒥ!

ᐱᕐᕈᓗᐊᕿᑦᑕᐃᓕᓂᕐᒧᑦ ᑐᓴᐅᒪᖃᑎᒌᒍᓰᑦ ᖃᕋᓴᐅᔭᒃᑯᑦ ᐱᕙᓪᓕᐊᔪᑦ
ᔪᓚᐃ 2023English Français | ᐃᓄᒃᑎᑐᑦ
ᔫᓂ 2023English Français | ᐃᓄᒃᑎᑐᑦ
ᒪᐃ 2023EnglishFrançais | ᐃᓄᒃᑎᑐᑦ
ᐊᐃᕐᕆᓕ 2023EnglishFrançais | ᐃᓄᒃᑎᑐᑦ
ᒫᑦᓯ 2023EnglishFrançais | ᐃᓄᒃᑎᑐᑦ
ᕕᕝᕗᐊᕆ 2023EnglishFrançais | ᐃᓄᒃᑎᑐᑦ
ᔮᓐᓄᐊᕆ 2023EnglishFrançais | ᐃᓄᒃᑎᑐᑦ
ᑎᓯᐱᕆ 2022EnglishFrançais | ᐃᓄᒃᑎᑐᑦ
ᓄᕕᐱᕆ 2022EnglishFrançais | ᐃᓄᒃᑎᑐᑦ
ᐅᑐᐱᕆ 2022EnglishFrançais | ᐃᓄᒃᑎᑐᑦ
ᓯᑎᐱᕆ 2022English Français | ᐃᓄᒃᑎᑐᑦ
ᐋᒡᒌᓯ 2022EnglishFrançais | ᐃᓄᒃᑎᑐᑦ
ᔪᓚᐃ 2022EnglishFrançais | ᐃᓄᒃᑎᑐᑦ
ᔫᓂ 2022EnglishFrançais | ᐃᓄᒃᑎᑐᑦ
ᒪᐃ 2022English Français | ᐃᓄᒃᑎᑐᑦ
ᐊᐃᕐᕆᓕ 2022EnglishFrançais | ᐃᓄᒃᑎᑐᑦ
ᒫᑦᓯ 2022EnglishFrançais | ᐃᓄᒃᑎᑐᑦ
ᕕᕝᕗᐊᕆ 2022English | Français | ᐃᓄᒃᑎᑐᑦ
ᔮᓐᓄᐊᕆ 2022English | Français | ᐃᓄᒃᑎᑐᑦ
ᑎᓯᐱᕆ 2021English | Français | ᐃᓄᒃᑎᑐᑦ
ᓄᕕᐱᕆ 2021English | Français | ᐃᓄᒃᑎᑐᑦ
ᐅᑐᐱᕆ 2021English | Français | ᐃᓄᒃᑎᑐᑦ
ᓯᑎᐱᕆ 2021English | Français | ᐃᓄᒃᑎᑐᑦ
ᐋᒡᒌᓯ 2021English | Français | ᐃᓄᒃᑎᑐᑦ
ᔪᓚᐃ 2021English | Français | ᐃᓄᒃᑎᑐᑦ
ᔫᓂ 2021English | Français | ᐃᓄᒃᑎᑐᑦ
ᒪᐃ 2021English | Français | ᐃᓄᒃᑎᑐᑦ
ᐊᐃᕐᕆᓕ 2021EnglishFrançais | ᐃᓄᒃᑎᑐᑦ
ᒫᑦᓯ 2021English | Français | ᐃᓄᒃᑎᑐᑦ
ᕕᕝᕗᐊᕆ 2021English | Français | ᐃᓄᒃᑎᑐᑦ
ᔮᓐᓄᐊᕆ 2021English | Français | ᐃᓄᒃᑎᑐᑦ
ᑎᓯᐱᕆ 2020English | Français | ᐃᓄᒃᑎᑐᑦ
ᓄᕕᐱᕆ 2020English | Français | ᐃᓄᒃᑎᑐᑦ
ᐅᑐᐱᕆ 2020English | Français | ᐃᓄᒃᑎᑐᑦ
ᓯᑦᑎᒻᕙ 2020English | Français | ᐃᓄᒃᑎᑐᑦ
ᐊᐅᒡᒐᓯ 2020English | Français | ᐃᓄᒃᑎᑐᑦ
ᔪᓚᐃ 2020English | Français | ᐃᓄᒃᑎᑐᑦ
ᔫᓂ 2020English | Français | ᐃᓄᒃᑎᑐᑦ
ᒪᐃ 2020English | Français | ᐃᓄᒃᑎᑐᑦ
ᐄᐳᓗ 2020English | Français | ᐃᓄᒃᑎᑐᑦ
ᐄᐳᓗ COVID-19English | Français | ᐃᓄᒃᑎᑐᑦ
ᒫᑦᓯ COVID-19English | Français
ᒫᑦᓯ COVID-19English | Français
ᕕᐅᓪᓗᐊᓕ 2020English | Français | ᐃᓄᒃᑎᑐᑦ | Inuinnaqtun
ᔭᓐᓄᐊᓕ 2020English | Français | ᐃᓄᒃᑎᑐᑦ